已驗證
10/10 好極了
2026 年 6 月 9 日
Ett riktigt trevligt ställe att bo på. Att gå runt i hela den stora byggnaden var en upplevelse med alla olika rum för olika ändamål. Rummet var rymligt och rent med en bra säng. Gymmet hade en massa maskiner och hantlar, dock ingen stång med fria vikter. Frukosten var helt bra och borden hade vita bommulls dukar.
Jag kommer gärna tillbaka 😁👍
Claes
Claes,1 晚旅行

































