Perfekt beliggenhet og god plass i rolige omgivelser. Bra med gratis parkering i nærheten. Gulvet på stue/ kjøkken var skittent. Lå gammel mat inne i stekovnen. Vifta på badet var dekket av støv. Generelt dårlig vasket. Kraftig belysning og ingen koselige kveldslamper. Anbefaler gardiner på soveromsvinduene når det nærmer seg lysere tider.
Tove
Tove,4 晚旅行
已驗證
8/10 非常好
2025 年 8 月 31 日
Overall it was a good space for the 6 people that we had. Kitchen was handy. I recommend that they have mirrors in each bedroom considering that there is only one bathroom. It would be nice to have some extra trash bags.