Absolut ett fint & hemtrevligt ställe, men frukosten är bedrövlig, det finns massor att förbättra, sen att bara erbjuda margarin ? På riktigt ? Hur kan man bara ha Margarin, riktigt dåligt
Om du bor på den sidan där de har quizkvällar, var beredd på att ha festhumör, inte sovhumör :)
Annars ett riktigt trevligt hotell, återkommer gärna