Personel yeni sezona hazırlanırken güler yüzlü hizmetleri ile her konuda size yardımcı oluyor teşekkür ederiz 🙏
Canan
Canan,1 晚旅行
已驗證
2/10 不太好
2026 年 6 月 4 日
bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir bir
Alibey
Alibey,3 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 6 月 14 日
Sadece sezon başı küçük, makul eksiklikler vardı! Ancak canla başla bu eksiklikleri kapatmaya çalışan personeller mevcuttu! Eksik arayan biriyseniz, her yerde eksik bulursunuz! Bence ağaçların, hatta kayaların içine monte edilmiş modern ve doğallığı bir arada yaşatan, üstelik denize sıfır bu işletmenin tadını çıkarın.. ☺️
Bülent
Bülent,2 晚旅行
已驗證
2/10 不太好
2026 年 6 月 5 日
hizmet olarak vasat bir işletme girişimizi 17.00 da yaptık odadaki televizyonlardan bir tanesi çalışmıyordu 4 5 defa söylememize rağmen çıkış yapacağımız gün hallaloyamayacağını söylediler , odaların bakıma ihtiyacı var, kahvaltı idare ederdi, odada hamam böceği vardı , duvarlar rutubetliydi. bir daha gelir miyim sanmam çok eksiği var genel olarak
Serhat
Serhat,2 晚旅行
已驗證
8/10 非常好
2026 年 5 月 30 日
Otelin konumu konsepti plajı çok güzel huzurlu. Fiyatına göre baya güzel. Personel güleryüzlü fakat deneyimsiz gibiydi odamızda su çay kahve yoktu arayarak kendimiz su istemek zorunda kaldık 3. arayışımızda baya geç getirdiler. Teknik anlamda eksiklikler vardı odamızın kapısı 2 kez bozuldu fakat problemi çözdüler. Odamızın önünde aydınlatma yoktu telefonun ışığıyla hareket ettik. Bunun dışında çok güzel bir otel, rahat ve güvenli. Tekrar gider miyim? Tavsiye eder miyim? Evet. Kesinlikle.
Ayşenur
Ayşenur,2 晚旅行
已驗證
4/10 一般般
2026 年 5 月 30 日
Halen tadilatta. Havuz kapalı her yerde işçiler geziyor çalışma yapıyor. Kahvaltı fecaat. 1 saatte geliyor ekmek gelse çay gelmiyor. Tamam efendim diyip 5 kez demeniz gerekiyor birde üstüne yardımcı olabileceğim bi şey varmı diyorlar. Yataklar çok sert. Deniz manzaralı oda ağaç nedeniyle deniz görünmüyor. Odalarda nem kokusu var. Oda kapıları kapalı mı açık mı belli değil eskimiş bakıma ihtiyacı var. Bu yıl yenilemesi halen sürmesi nedeniyle tavsiye etmiyorum
ilker
ilker,1 晚旅行
已驗證
4/10 一般般
2026 年 6 月 3 日
Bayramda 1 gece konakladık. Otel el değiştirmiş ve tadilat aşamasında havuzu gittiğimizde daha yeni dolduruluyordu. Kumsalda matkap sesleri tadilat devam ediyor. Odalar rutubet kokuyor televizyon çalışmıyordu. Aynaları öyle bir silinmiş ki lekeli .personel sayısı yetersiz.uzun saat çalışmalarına rağmen yinede yardımcı olmaya çalıştılar. otel tamamlandığında çok güzel olacağına eminim fakat bayram dönemine hazır değilmiş, hazır olmadığı halde ciddi bir fiyat ödemiş olmam beni açıkcası üzdü. Bir günlük tatilim iyi olsun derken hayal kırıklığı yaşadım. Konumu gayet güzel kullandıkları malzemeler havlular çarşaflar herşey yeni bazı detaylar çok iyi ama kumsalda huzurla oturamayacaksam odama giden yollar kazılmış olacaksa, tamamlanmayan birçok eksiklik olacaksa anlamı yok.oteliniz tamamlandığında konaklamak isterim fakat bu deneyimim çok kötüydü.