Çok güzel ve temiz bir butik oteldi karşılama ve kahvaltı çok güzel konumu çok iyiydi. Osman bey’e ayrıca ilgisinden teşekkür ederiz
Nilüfer
Nilüfer,1 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 4 月 25 日
Kahvaltı menüsü taze ve bol çeşit konum çok iyi merkeze 2 dakika mesafede havuz tertemiz çalışanlar çok iyi yardımcı oluyorlar ve güler yüzlüler odalarda tertemiz