已驗證
2/10 不太好
2026 年 1 月 17 日
Huone oli pieni, likainen ja täynnä pieniä muurahaisia ja kärpäsiä. Wc tiloissa ei ollut lainkaan paperia ja se haisi vahvasti viemärille. Henkilökunta ei ollut ystävällistä ja avuliasta. He järjestivät kyydin lentokentälle, mutta annettu hinta ei täsmännyt lainkaan.
Outi
Outi,2 晚旅行


























