Verified
2/10 Poor
Jun 22, 2026
Otelde konaklayan kişi sayısı az olduğu için restoran kapalıydı, ıssız bir yerde olduğu için sipariş verebileceğim hiçbir restoran da yoktu, gece aç kaldık. Odaya wifi çekmiyordu. Issız olduğu için telefon interneti/mobil veri de sıkıntılıydı. İnternetsiz de kaldık. Banyo eğimi bozuk olduğu için duşakabinde pis su kalıyor, gidere ulaşmıyordu. Temizlenemedik. Oda telefonu çalışmıyordu. Lobiye ulaşamadık. Kahvaltıda yaz ayında olmamıza rağmen karpuz dahil hiçbir meyve yoktu. Tüm bunların yanında manzarası, rüzgar esinliği ve klima performansı şahaneydi. Personel güler yüzlüydü.
Uğurcan
Uğurcan, 1-night trip






















