Das Hotel war perfekt das Zimmer sehr schön die Mitarbeiter sehr sehr zuvorkommend und nett danke gerne wieder.
Selin
Selin,7 晚旅行
已驗證
2/10 不太好
2026 年 5 月 9 日
Ne klima ne sıcak su çalışıyor 3 kişilik oda alıyorum alt katta müştemilat gibi yer veriyorsunuz. Berbatsınız.
Emre
Emre,1 晚旅行
已驗證
2/10 不太好
2025 年 6 月 12 日
kusmuk
kusmukçu38
Bilal
Bilal,1 晚旅行
已驗證
2/10 不太好
2025 年 7 月 26 日
Rezalet
Temizlik çok kötüydü. Leş gibi sigara kokuyordu oda. Pencereler bozuktu. Yastık kılıfları temiz değildi. Tuvalet ruloları kullanılmıştı ve pisti. Klozet kapağı açık durmuyordu, devamlı kapandığı için elle tutmak gerekiyordu. Bir daha gitmem buraya asla.