Elsker at bo på Guldmedens hoteller, har boet på det i Berlin og to af dem i København. Dette hotel er også super flot og hyggelig som de andre, men desværre var der kun et håndklæde og sæbe og shampo i badet var ikke fyldt op, hvilket bare desværre giver et lidt dårligt ophold, da man regner med det bare er i orden.