Aamiainen voisi olla monipuolisempi. Muuten 10 pistettä ja papukaijamerkki 👍
Jennie
Jennie,1 晚旅行
已驗證
6/10 不錯哦
2026 年 6 月 8 日
När vi kom. Inget ord om välkommen. Eller fråga om allt gått bra att komma fram.
Vi kom sent. Fanns endast färdiga matlådor att k öpa som personen i receptionen kunde värma.
Annars bra rum, bra säng