Temizlik, lokasyon, personel herşey ama herşey mükemmeldi. Bölgeye birdahaki ziyaretimizde tek tercihimiz olacak
Mustafa
Mustafa,2 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 4 月 9 日
hizmetten memnun kaldım. otel çok temiz ve geniş odalara sahipti.
özge
özge,1 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 4 月 26 日
The room is actually like a small apartment, and very tastefully decorated. Very clean. My husband and I will definitely stay there again if we have the opportunity.
The staff was very friendly and helpful.
Marinus
Marinus,1 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 5 月 18 日
Kapadokya gezimiz boyunca konakladığımız otelden çok memnun kaldık. Odalar temiz, düzenli ve oldukça konforluydu. Çalışanlar son derece güler yüzlü ve yardımseverdi. Konumu sayesinde birçok yere rahat ulaşım sağladık. Kahvaltısı da oldukça lezzetli ve çeşitliydi. Sessiz ve huzurlu atmosferi sayesinde keyifli bir tatil geçirdik. Özellikle çocuklu aileler için çok uygun bir otel; çocuklarınızla rahat ve güvenli şekilde konaklayabilirsiniz. Kapadokya’ya tekrar gelirsek tercihimiz yine burası olur. Her şey için teşekkür ederiz.
Kamil
Kamil,2 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 4 月 21 日
İş seyahati için ailemle konakladım. Nevşehir merkezde güzel bir konumda. yeni açıldığı için pırıl pırıl tertemiz bir tesis. lezzetli ve zengin bir kahvaltı menüsü var. çok sessiz ve dinlenmeye uygun. güler yüzlü ve çok Yardımsever personelleri var adresim olur artık. Wifi, sıcak su, temizlik 10/10. Sadece konaklama yerine ait bir otopark olmaması çok ufak bir problem diyebilirim başka hiçbir sorun yok.
Emrullah
Emrullah,2 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 4 月 27 日
👏👏👏
Lemi
Lemi,1 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 5 月 11 日
Çalışanlar cok ilgiliydi özellikle resepsiyondaki bayan arkadaş her konuda yardmcı oldu hotels uygulamasından rezervasyon yaptrdgım için park beşik talebi için aradım otele gıttıgimizde odamızda hazırlanmıs bır sekıldeydi.Odalar temizdi tek eksık yanı saat 9 gbı kahvaltılık kızartma tarzı seyler bıraz soğuk gıbıydı otoparkı yoktu ama otelın önü müsait oldugundan park sorunu yaşamadık kısacası tekrar nevşehire gitsem yine burada konaklarım
Nadire
Nadire,1 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2025 年 10 月 12 日
temiz odalar. çalışanlar ilgili. merkezi konumda. konforlu. kahvaltı güzel
tayfun
tayfun,1 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2025 年 11 月 15 日
Kahvaltı menüsü taze ve çeşitlilik yeterliydi biten ya da eksilen her şeyi hemen tamamlıyorlardı gayet memnun kaldık odalar temiz ve konforluydu özel bir park yeri yok ancak sokak müsait çalışanlar gayet sıcakkanlı ve yardımseverlerdi