Çalışanlar çok güler yüzlüydü oda çamaşır suyu kokuyordu gayet temizdi ilk girdiğimizde bir daha dalyan a yolum düşerse kalacağım yer belli
Sercan alp
Sercan alp,2 晚旅行
已驗證
10/10 好極了
2026 年 5 月 27 日
Sezon olmadığı için mükemmel bahçesinde oturamadık ama çalışanlar güleryüzlüve yardımcıydılar. Konumu merkezi çarşıyayakın. Çocuğumuzla güzel vakit geçirdik