Otel güzel ve konforlu. Çalışanların hepsi çok güler yüzlü ve ilgili. Odalar çok hijyenik,yemekler ise çok lezzetliydi. Otel merkezi konumda otogara yürüme mesafesinde. Kesinlikle tavsiye ederim.
Orhun
Orhun,3 晚旅行
已驗證
8/10 非常好
2025 年 7 月 6 日
Friendly and welcoming
The service was excellent. Everyone was very helpful and friendly. The room was clean but smelled like smoke despite it being a non-smoking room. Not much around the hotel but a decent place to spend the night if you just need a quiet place to sleep.